Snažím se, snažím a pořád nic

17. ledna 2012 v 21:20 | Serena |  ► My diary
Jsem zoufalááá :/
Připadám si jako kulička sádla, jako nějaká těžká obalená koule :/
Vidím na sobě, když jdu tak se na mě všechno třese, zdá se mi že mám nějakou zdeformovanou postavu :(
Bože, snažím se ! Nevidíš co ?
Zítra příšný režim !
Minimálně 5 hodin cvičení ( btw -> zítra jedu domů, min 3 hodiny tedy prosedím v autě )
Jsem ze sebe tak znechucená a co horší jsem ze sebe strašně zklamaná :/ nevidím žádné výsledky, možná je moje snaha moc malá...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Avery Avery | Web | 17. ledna 2012 v 21:32 | Reagovat

jestli ti nedělá problém spát v autě, zavři oči a buď v pohodě, no stress, spálíš kalorie, i když spíš ;) :D takže ty 3 hodinky nepromarníš ! :)

2 ana4minute ana4minute | Web | 17. ledna 2012 v 21:38 | Reagovat

ja idem v piatok domov a presedím tiež v aute cez 3 hodiny :D

3 Veronica Settway Veronica Settway | Web | 17. ledna 2012 v 21:50 | Reagovat

To příjde, uvidíš ! Nezdávej to a hlavně si nijak neubliž tím cvičením ! Jasné? Jsme tady pro tebe :)

Spřátelíš?

4 Nicol Nicol | Web | 17. ledna 2012 v 22:10 | Reagovat

určitě to neni zbytečný!!nevzdavej se..tak treba zkus cestou zatahovat břišáky .-D aspon mala pomoc :)) :-*

5 Iridescent N Iridescent N | Web | 17. ledna 2012 v 22:17 | Reagovat

Kočko, timhle si prošel snad každej, já takovejhle stav měla naposledy asi před týdnem.. Ale když právě tohle překonáš a budeš se pevně držet svého cíle, tak to dokážeš!  
Držím všechny 4 palce co mám, protože ti věřím že to zvládneš. :))

6 Weruu* Weruu* | Web | 17. ledna 2012 v 23:10 | Reagovat

Nemůžeš chtít všechno hnedka! :) Na mě to začalo být vidět až po měsíci, ale zato festovně! :) Nepropadej panice hlavně, jde ti to, tak pěkně pokračuj :)

7 Saphire Saphire | Web | 18. ledna 2012 v 5:18 | Reagovat

včera jsem šla na procházku, ale radši jsem rychle zapadla domů, měla jsem pocit, že jsem hrozně obrovská a jakoby se pode mou klepala zem..
snad se to brzo změní a bude nám lépe v našem těle, doufám:))

8 mynewbestfriendana mynewbestfriendana | Web | 18. ledna 2012 v 13:02 | Reagovat

Nečekáš menzes nebo něco?Vím jaký to je když se snažíš a nevidím výsledky..bud se musíš snažit víc,nebo počkat až se tělo dá do jinýho režimu než ve kterým je a prostě zase začne hubnout..:/

9 Viktorka Viktorka | Web | 18. ledna 2012 v 13:42 | Reagovat

Ono to příjde, z ničeho nic ti začnou vidět kosti a zmizí všechen ten tuk uvidíš...

10 mandeline mandeline | Web | 18. ledna 2012 v 14:06 | Reagovat

Cvič tak 2 hodiny, ne 5! pak se tejden nebudeš moct pohnout a bude to jenom horší. Beruško, musíš najít novou sílu, motivaci. Pust si třeba nějaký film s tvojí oblíbenou (hubenou) herečkou, to se vždycky naštvu a řeknu si že budu taky taková:D

11 thinlucy thinlucy | Web | 18. ledna 2012 v 17:22 | Reagovat

Neboj výsledky se dostaví, já si toho všimla až když si všimlo okolí...to bude dobré, jen hlavu vzhůru to pujde :)

12 Caroline Caroline | Web | 18. ledna 2012 v 18:07 | Reagovat

5 hodin?? tyjo jestli to vydržíš seš borec! taky jsem ze sebe znechucená:(( to dáme neboj!!

13 bethinbebeautiful bethinbebeautiful | Web | 18. ledna 2012 v 18:16 | Reagovat

Drž se! Někdy se prostě stane, že se váha sekne, ale lepší je se měřit! To je vyzkoušený:) a určitě to půjde dolů, jen to nevzdávej!

14 natalinka natalinka | Web | 19. ledna 2012 v 6:54 | Reagovat

já tu knížku také miluju. je to asi moje nejoblíbenější. hele, tohle si říká asi každá z nás. ale neboj, ty dosáhneš toho, čeho chceš

15 skinnydodyy skinnydodyy | Web | 20. ledna 2012 v 7:29 | Reagovat

Taky jsem někdy zoufalá, že ty kila vůbec neklesají na váze a přitom jím strašně málo. Ale je to všechno jen o POCITECH! V žádném případě nemáš zdeformovanou postavu! Drže! Uvidíš, že výsledky budou hned! :)))

16 Dodyy Dodyy | Web | 21. ledna 2012 v 0:44 | Reagovat

BTW: nechceš se spřátelit? :)

17 lightenka lightenka | Web | 22. ledna 2012 v 12:36 | Reagovat

ty brďo tolik cvičení? :-O klobouk dolů předtebou !!!! :* a každá z nás si tak jednou za čas připadá beru..

18 Albertram Albertram | E-mail | Web | 6. června 2018 v 16:41 | Reagovat

The men's prostate is a vital part of a male's reproductive system. It secretes fluids that help the transportation and activation of sperm. The prostate related can be found just while watching rectum, below the bladder and all around the urethra. When there is prostate problem, it is usually really miserable and inconvenient for the patient as his urinary system is directly affected.

The common prostate health problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.

Prostate infection, also referred to as prostatitis, is easily the most common prostate-related condition in men younger than 55 years. Infections with the prostate gland are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of most types of prostate infection. It is brought on by bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by making use of antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is really a condition of the particular defect inside gland and the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be brought on by trauma on the urinary tract or by infections from the rest of the body. A patient may experience testicular pain, lower back pains and urination problems. Although it is uncommon, it is usually treated by removal from the prostate defect as well as the use antibiotics and NSAIDs to deal with the soreness.

Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% coming from all prostatitis cases; however, researchers have not to establish what causes these conditions. Some researchers believe chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other think that intensive exercise and lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an effective weight loss program is important. These are some in the steps you can take to keep your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is essential for general health and this will also maintain your urinary track clean.

2. Some studies declare that a number of ejaculations a week will assist to prevent prostate cancer.

3. Eat beef sparingly. It has been shown that consuming greater than four meals of beef weekly will raise the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain an appropriate diet with cereals, vegetable and fruits to ensure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most critical measure to adopt to make certain a proper prostate is always to opt for regular prostate health screening. If you are forty years of age and above, you must opt for prostate examination at least once annually.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama