Hard More !

11. února 2012 v 21:12 | Serena |  ► My diary
Jasně !
Vím, všechny máte s tima svalama pravdu, skutečně mi přibyli svaly. Já ale nechci svaly, já chci hubnout tuk a ne být osvalená :(
Chce to změnit nějak ten sport, ne jen běh, jízdu na kole, sklapovačky, musím toho přidat víc, ale ještě víc zmenšit objem jídelníčku !
Dneska sem skoro celý den byla venku a fotila :) To mě tak uklidňuje a naplňuje štěstím :) a samozřejmě radostí s každou povedenou fotkou :))
Naštvala se na mě babi, sice nevím proč, ale byla na mě pěkně hnusná :/ a na mamku taky, prý si naší lásku musí jen kupovat, takže až budu moct tich 10 tisíc jí vrátím, jinak mi to bude pořád vyčítat, sice nevim proč mi to teda dávala, to fakt nepochopím :/
Tenhle týden mám ve škole praxi, takže si odpočinu, nebudu se muset učit, takže víc času na focení a sport :)
Ale řeknu vám, že když sem byla fotit, tak sem vůbec neměla hlad :)
Jídelníček:
Snídaně : nic
Svačina: nic
Oběd: celozrný rohlík+ gouda+ trochu ramy+ půlka červené papriky
Svačina:nic
Večeře: trocha špaget
Mimo: hrnek svařáku / achjo :D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Layla Layla | Web | 11. února 2012 v 21:20 | Reagovat

Poradím ti, nemusíš toho sportu přidávat víc, ale čím intenzivněji ho budeš provádět, tím více shodíš tuku. Taky se před cvičením zahřej. :-) Takhle mi to vysvětlovala sestra, která má se sportem hodně zkušeností. Dám ti př. když budeš zvedat činky kmitáním - nabíráš svaly, když to budeš provádět intenzivněji (táhnout) a delší dobu - zpevňuješ a pálíš tuky :-)

2 mynewbestfriendana mynewbestfriendana | Web | 11. února 2012 v 21:56 | Reagovat

jídelníček je fain,snídaně nebyla kvůli spánku??

3 Saphire Saphire | Web | 11. února 2012 v 22:13 | Reagovat

měla by sis kontrolovat tep při cvičení,v nějakém pásmu hubneš, v jiném se tvoří svaly, dá se to nějak vypočítat, ale už nevím jak..

4 mynewbestfriendana mynewbestfriendana | Web | 11. února 2012 v 22:59 | Reagovat

jo,však aspon se mi rozhebal ten metabolismus..a když to byl jen jeden den..:)

5 lightenka lightenka | Web | 12. února 2012 v 0:14 | Reagovat

moc pěkný jídelníček ! :))

6 ...Dolly... ...Dolly... | Web | 12. února 2012 v 0:39 | Reagovat

super jedálniček :)) a no to cvičenie sa skus opýtat niekoho kdo sa vtom vyzná...napríklad trénera vo fitku :) on ti bude vediet poradit ako cvicit aby si nenabirala svalovú hmotu :)

7 natalinka natalinka | 12. února 2012 v 6:31 | Reagovat

sper

8 FatLady FatLady | Web | 12. února 2012 v 8:45 | Reagovat

No, já se neděsím šéfové, jenže ona je prostě, jak toříct slušně, no prostě je trochu líná, ale já se s ní srát nebudu...
Navíc si s ní nemám co říct, takže to bude nekonečnejch 8 hodin :-( už ať je 19.30 a jedu dom xD

9 SkinnyBitches [VeronicaSettway] SkinnyBitches [VeronicaSettway] | Web | 12. února 2012 v 8:57 | Reagovat

Je to úplná hloupost to s tím sportem a jídlem.
Jez normálně, zdravě 5x denně po 3 hodinách. A Cviky prováděj né tak intenzivně, ale delší dobu.
Například nejdi běhat na 10 minut sprintem, ale na 30 minut klusem.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama